ضمن ابراز رضايت از روند ‌اشتغالزايي در كشور‌؛
ضمن ابراز رضايت از روند ‌اشتغالزايي در كشور‌؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، ‌محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه شوراي‌عالي اشتغال‌‌ با اشاره به گزارش‌ها و آمارهاي ارائه شده در اين جلسه، ‌از روند اشتغالزايي در كشور ابراز رضايت كرد و گفت: اقدامات انجام شده ارزشمند و افتخار‌آميز است و اميدواريم با ادامه اين روند، تا پايان سال رقمي بالاتر از ميزان تعهد شده براي ايجاد اشتغال محقق شود.

وي با بيان اينكه برخي استان‌هاي كشور تاكنون بيش از آنچه تعهد كرده بودند فرصت شغلي ايجاد كرده‌اند، از تلاش مستمر اعضاي شوراي‌عالي اشتغال تقدير كرد و خواستار تداوم پيگيري‌ها با جديت هرچه بيشتر تا رسيدن به رفع دغدغه بيكاري در كشور شد.

رئيس جمهور همچنين بر ضرورت حمايت و ساماندهي مشاغل خانگي تأكيد كرد و گفت: مشاغل خانگي ابتكار بسيار مناسبي است كه مزاياي فرهنگي همچون استحكام خانواده را به دنبال دارد.

‌احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اينكه مشاغل خانگي با هزينه‌هاي نه چندان زيادي قابل راه‌اندازي است، خواستار تخصيص منابع قرض‌الحسنه بانكي براي اشتغالزايي در بخش مشاغل خانگي شد.

در اين جلسه كه معاون اول رئيس جمهور، شماري از وزرا، رئيس كل بانك مركزي، مديران عامل بانك‌ها و مسئولان دستگاه‌هاي ذيربط حضور داشتند، عملكرد سيستم بانكي كشور در راستاي رونق و توسعه بنگاه‌هاي زودبازده طي گزارشي ارائه شد.

براساس اين گزارش، آخرين وضعيت اشتغالزايي در استان‌هاي سراسر كشور حاكي از اين است كه در بسياري از استان‌ها، گام‌هايي فراتر از ميزان تعهد شده‌، برداشته شده و در برخي استان‌ها ايجاد فرصت شغلي تا دوبرابر ميزان هدف‌گذاري شده تحقق يافته است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: