رئيس سازمان انرژي اتمي خبر داد؛
رئيس سازمان انرژي اتمي خبر داد؛
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، فريدون عباسي رئيس سازمان انرژي اتمي طي سخناني در دومين جشنواره پايداري ملي و پدافند غيرعامل كه امروز (يكشنبه) در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد، با بيان اينكه ما قصد داريم در موضوع هسته‌اي وارد بازار جهاني شويم، گفت: تلاش داريم در بحث مواد و صدور خدمات هسته‌اي به عرصه جهاني وارد شويم تا بتوانيم جاي خود را در بازار جهاني پيدا كنيم و در داخل كشور نيز محصولات خود را اقتصادي كنيم.
وي اقتصادي كردن محصولات صنعتي هسته‌اي در كشور را مستلزم استانداردسازي، پايداري و تكرار پذيري مواد و تجهيزات دانست و گفت: اين موارد كمك مي‌كند تا ما بتوانيم با فرض اينكه چه مقدار برق هسته‌اي لازم داريم،‌ توليد كنيم و روي مواد و تجهيزات خودمان در آينده برنامه‌ريزي لازم را داشته باشيم.
رئيس سازمان انرژي اتمي شرط رسيدن به اين اهداف را آسيب‌پذير نبودن در زمان فعلي و چند سال آينده خواند تا بتوان از اين مرحله با موفقيت عبور كرد و يادآور شد: با گذشت از اين مرحله مي‌توانيم با كشورهاي ديگر مشاركت داشته باشيم.
عباسي يادآور شد: اگر مواد و تجهيزات در مشاركت با ديگر كشورها و براي ديگران باشد، مي‌تواند به عنوان يك عامل بازدارنده براي ما مورد استفاده قرار گيرد كه ما در حال فراهم كردن مقدمات آن هستيم.
وي افزود: قصد داريم با استاندارد كردن محصولات به يك قطب علمي، صنعتي و مديريتي در چشم‌انداز 20 ساله در منطقه تبديل شويم.
مشروح اين سخنان متعاقباً ارسال مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: