اطلاعيه دفتر هاشمي:
اطلاعيه دفتر هاشمي:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس، دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به اظهاراتي كه اخيراً درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبري مي‌شود، اطلاعيه‌اي منتشر و تأكيد كرد كه رهبر معظم انقلاب به هاشمي رفسنجاني به منظور كانديداتوري براي رياست مجلس خبرگان هيچ‎گونه تكليفي نكرده‌اند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: مجلس خبرگان با حضور بيش از 80 نفر از مجتهدين و علماي طراز اول، وزنه‌اي در كشور است و طرفداران يك جريان خاص نبايد به وجدان خويش اجازه دهند كه به خاطر مخالفت سياسي با يك شخصيت، اخلاق و انصاف را فراموش كنند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: بر اساس آنچه رسماً اعلام شد، منظور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از تكليف رهبري در سال 85، بر اساس صراحت خبر روز شنبه، حضور در انتخابات بود نه رياست خبرگان.

به گزارش فارس، طي روزهاي اخير خبري مبني بر پيام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از طريق آيت‌الله امامي كاشاني به آيت‌الله مهدوي كني درباره مجلس خبرگان رهبري نيز منتشر شد.

اما پيرو اين خبر، دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اطلاعيه‌اي عجيب اين موضوع را تكذيب كرد، حال آنكه اين پيام توسط آيت‌الله امامي كاشاني به آيت‌الله مهدوي كني منتقل شده و هيچ‌يك از اين اعضاي مجلس خبرگان خبر مذكور را تكذيب نكردند و حتي دفتر آيت‌الله مهدوي كني نيز اين موضوع را تأييد كرده است.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پيام خود به آيت‌الله مهدوي كني به عدم تكليف‌شدن كانديداتوري‌اش براي رياست مجلس خبرگان از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره كرده بود كه دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني علي‎رغم تكذيب قبلي اين خبر، در آخرين اطلاعيه خود اين موضوع را تأييد كرده است.

بر اساس اين گزارش، در روزهاي اخير برخي رسانه‌هاي معلوم‌ الحال "حامي فتنه " در پوشش حمايت از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و در اقداماتي بالاتر از بداخلاقي‌هاي سياسي، اسلامي و انساني، دروغ‌هايي به آيت‌الله هاشمي منتسب كرده‌اند كه معلوم نيست از اين اقدامات كدام اهداف را دنبال مي‌كنند، چه آنكه اين رسانه‌ها با سوءاستفاده از سخنان آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مجمع تشخيص مصلحت نظام، تيترهايي را براي اين سخنان برمي‌گزينند كه هدف آن القاي تكليف شدن شركت در انتخابات رياست مجلس خبرگان به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني توسط رهبر معظم انقلاب است.

اين اقدامات رسانه‌هاي مذكور در حالي صورت مي‌گيرد كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني اين موضوع را تكذيب و تأكيد كرده‌اند: آنچه درباره تكليف رهبر انقلاب به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني مطرح بوده راجع به سال 85 آن‎هم نه براي كانديداتوري رياست خبرگان بلكه فقط براي شركت در انتخابات خبرگان بوده است.

به نظر مي‌رسد، رسانه‌هاي حامي فتنه مذكور در پوشش حمايت از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و با وسيله قرار دادن "دروغ " براي توجيه اقداماتشان قصد دارند به اعتبار و شخصيت رئيس فعلي مجلس خبرگان لطمه بزنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: