رحيمي در جلسه كارگروه توسعه صادرات:
رحيمي در جلسه كارگروه توسعه صادرات:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (شنبه) در جلسه كارگروه توسعه صادرات ‌با اشاره به آمار و گزارشات ارائه شده از وضعيت صادرات كشور گفت: صادرات كشور نسبت به گذشته رشد مطلوبي داشته است اما وجود ظرفيت‌هاي فراوان كشور ايجاب مي‌كند قله‌هاي بلندتري را هدف قرار دهيم.

وي با بيان اينكه يكي از راه‌هاي اعتلاي اقتصاد كشور گسترش و توسعه صادرات است، از بخش‌هاي مختلف و دستگاه‌هاي اجرايي خواست برنامه و پيشنهادات خود را براي توسعه صادرات كشور ارائه دهند تا بر اين اساس برنامه صادراتي براي سال آينده با هدفگذاري مشخص و به تفكيك تعهدات و وظايف هر بخش در دستور كار قرار گيرد.

معاون اول رئيس جمهور ضرورت بررسي جدي و پيگيري مستمر مسائل مربوط به صادرات را مورد تأكيد قرار داد و گفت: موضوعات مربوط به صادرات بايد به شكل جدي‌تر در يك كميته فرعي متشكل از همه بخش‌ها و دستگاه‌هاي مربوطه مورد بررسي قرار گيرد تا بزودي شاهد جهشي بزرگ در بخش صادرات كشور باشيم.

رحيمي با اشاره به لزوم ايجاد انگيزه و روان‌سازي صادرات، خاطرنشان كرد: شرايط بايد به‌گونه‌اي فراهم شود كه بخش خصوصي بيش از گذشته وارد ميدان صادرات شود و بديهي است كه اين امر نيازمند رفع موانع و هموار شدن مسير صادرات است كه بايد به شكل جدي مورد توجه قرار گيرد.

در اين جلسه گزارشي از صادرات به تفكيك بخش‌هاي عمده و به تفكيك قاره ارائه شد و وضعيت صادرات كشور در شرايط فعلي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنين پيشنهادات دستگاه‌ها و بخش‌هاي مربوطه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تصميماتي نيز اتخاذ شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: