مدير كل پيش بيني سازمان هوا‌شناسي كشور در گفت‌و‌گو با فارس:
مدير كل پيش بيني سازمان هوا‌شناسي كشور در گفت‌و‌گو با فارس:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

پرويز رضازاده در گفت‌گو‌ با خبرنگار جامعه فارس در خصوص پيش‌بيني 3 روزه آسمان تهران اظهار داشت: در روز امروز آسمان تهران نيمه ابري در پاره‌اي از نقاط ابري با احتمال بارش، به تدريج كاهش ابرگاهي با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و بيشترين دما 6 درجه و كمترين دما 3- درجه است.

وي ادامه داد: فردا آسمان تهران كمي ابري با رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد است همچنين بيشترين دماي تهران 8 درجه و كمترين دماي 2- درجه پيش‌بيني مي‌شود.

رضازاده افزود: دوشنبه آسمان تهران صاف با رشد ابر در ارتفاعات و گاهي با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود كه بيشترين دماي تهران در اين روز 9 و كمترين دما 0 درجه است.

مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هوا‌شناسي كشور بيان داشت: آخرين تصاوير دريافتي از ماهواره‌هاي هواشناسي نشان‌دهنده فعاليت سامانه بارشي در نوار شرقي، سواحل شمالي، مركز، تهران و بخش‌هايي از غرب كشور است ضمن اينكه پيش‌بيني مي‌شود اين سامانه در اوايل روز يكشنبه از شرق كشور خارج شود.

وي عنوان كرد: با اين نگرش براي اين نواحي بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسير و مرتفع بارش برف پيش‌بيني مي‌شود همچنين بارش در جنوب شرق كشور از شدت بيشتري برخوردار خواهد بود.

رضازاده گفت: طي روز شنبه و يكشنبه برروي نيمه شمالي كشور دماي هوا به حالت عادي باز خواهد گشت ضمن اينكه در همين مدت سواحل خليج فارس و درياي عمان مواج است.

وي با بيان اينكه تصاوير دريافتي از ماهواره‌هاي هواشناسي بيانگر تشكيل توده گرد و خاك در شمال كشور عراق است، خاطرنشان كرد: از اين رو استان‌هاي واقع در غرب و جنوب غرب كشور غبارآلود خواهد بود.

مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور همچنين گفت‌: كاهش 5 تا 10 درجه دما براي شمال غرب كشور و استان‌هاي واقع در دامنه‌هاي شمالي و جنوبي البرز از امروز تا صبح فردا پيش بيني مي‌شود.

رضازاده اظهار داشت: به سبب تشديد بارش برف و باران در سواحل درياي خزر و دامنه‌هاي البرز، آبگرفتگي در سطح شهرها و اختلال در تردد جاده‌ها به ويژه در گذرگاه‌هاي كوهستاني پيش‌بيني مي‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: