يديعوت آحارونوت خبر داد:
يديعوت آحارونوت خبر داد:
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش فارس، گزارش‌هاي رسانه‌اي حاكي است بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي از اظهارات "مئير داگان " در آخرين روز دوران رياست خود در موساد خشمگين شد و وي را به دليل اينكه گفته است " ايران تا سال 2015 به بمب هسته‌اي دست نمي‌يابد " سرزنش كرده است.

روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت "‌ به نقل از يك منبع سياسي بلندپايه اين رژيم اعلام كرد: نتانياهو داگان را توبيخ و تاكيد كرد سخنانش به تلاش‌هاي اسرائيل در جامعه بين‌المللي براي مبارزه با برنامه هسته‌اي ايران ضربه زده است.

اين روزنامه به نقل از مقامات سياسي صهيونيست نيز گزارش داد كه اظهارات داگان موضع تل‌آويو در دعوت به اعمال تحريم‌هاي شديد‌تر عليه ايران را بسيار ضعيف كرد.

اين مقامات اسرائيلي ازاظهار نظر داگان آن هم در روز پايان دوره كاري خود به عنوان رئيس موساد ابراز تعجب كردند و گفتند : اظهارات داگان به گونه‌اي كه بيان شده است جاي تعجب است و قابل قبول نيست و رهبران موساد در گذشته در روز پايان دوره كاري خود اين گونه عمل نكرده بودند.

مقامات رژيم صهيونيستي رفتار داگان را "غيرحرفه‌اي " خوانده و گفتند: وي سياست اسرائيل را تدوين نمي‌كند و تنها توصيه به اين امر كرده است كه مي‌تواند يكي از هزاران توصيه‌ باشد اگرچه ايراداتي در اظهارات وي وجود دارد.

از سوي ديگر يك مقام دفتر بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي گفت: نتانياهو از دست داگان عصباني نيست . داگان اظهارات خود را با نخست‌وزير هماهنگ مي‌كند و نتانياهو وي را زياد مورد ارزيابي قرار مي‌دهد و داگان در جلسه توديع با وزراي كابينه كه يكشنبه گذشته برگزار شد نيز اين اظهارات را بيان كرده بود.

رئيس سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي در جلسه خداحافظي خود و آخرين گزارش دوران رياست خود بر موساد، با بيان اينكه آمريكا توان حمله به ايران را ندارد، توصيه كرد كه تل‌آويو نبايد به ايران حمله كند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: